Oto najczęściej zadawane pytania o naprawy laptopów, konsol, padów i komputerów w serwisie IT-REX. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu
Diagnoza w naszym serwisie jest całkowicie darmowa, nawet w przypadku rezygnacji z naprawy. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.
Dokładny koszt naprawy konsoli, laptopa, komputera czy pada do konsoli możemy podać dopiero po przeprowadzeniu diagnozy. Przykładowe cenniki większości napraw znajdują się naszej stronie.
Większość napraw wykonujemy w przeciągu 24 – 48 godzin. Zdarzają się jednak przypadki w których czas naprawy może się wydłużyć nawet do kilku tygodni. Sytuacja taka ma miejsce w przypadku kiedy nie możemy dostać wymaganej części na rynku lokalnym i musimy zamawiać ją np. z Chin. O dokładnym czasie jakie jest potrzebny do przeprowadzenia naprawy laptopa, konsoli czy komputera poinformujemy Cie po przeprowadzeniu darmowej diagnozy.
Tak, udzielamy 6 lub 12-miesięcznej pisemnej gwarancji na każdą usługę naprawy.
Oczywiście, jeżeli potrzebujesz fakturę VAT po prostu powiedz o tym naszemu serwisantowi przed wystawieniem dokumentu sprzedaży.
Zapakuj sprzęt w kartonowe pudełko, wolną przestrzeń wypełnij np. kulkami z pomiętych gazet. Jeżeli masz folię ochronną (bąbelkową) możesz owinąć nią sprzęt. Upewnij się, że opakowanie jest odpowiednio wytrzymałe, szczelnie zamknięte i ma właściwy rozmiar. W razie potrzeby zapakuj przesyłkę w dodatkowe opakowanie odporne na wilgoć. Jeżeli chcesz wykorzystać ponownie stare opakowanie usuń z niego wszelkie stare oznakowania adresowe. Do paczki włóż wydrukowaną kartę zlecenia naprawy. Jeżeli nie masz drukarki spisz na kartce twoje dane, nr telefonu, adres email, adres i opis usterki. Pamiętaj, żeby sprzęt w opakowaniu nie przesuwał się ani nie dotykał do ścian kartonu