Serwis laptopów Serwis Konsol Serwis PC
500 340 066 kontakt@it-rex.pl

Serwis wysyłkowy

Niezależnie od tego gdzie gdzie mieszkasz, możesz naprawić konsolę, laptopa czy komputer nie wychodząc z domu. Nasze usługi serwisowe realizujemy w systemie Door-To-Door. To bez wątpienia najwygodniejsza i najbardziej przyjazna forma realizacji naprawy Twojego urządzenia. Wystarczy, że wypełnisz zgłoszenie, w którym opiszesz problem i podasz adres na jaki mamy wysłać kuriera. My zajmiemy się resztą. Kurier odbierze od Ciebie paczkę i dostarczy je do naszego serwisu, gdzie nasi specjaliści zajmą się problemem. Po naprawie urządzenie zostanie odesłane w to samo miejsce. Nie musisz martwić się ani o transport, ani o koszty – my zajmiemy się wszystkim!

1. Zgłoszenie naprawy

Pierwszym krokiem jest zgłoszenie naprawy poprzez formularz. Formularz zgłoszenia naprawy znajdziesz w górnym menu naszej strony pod nazwą “Zlecenie naprawy“. Gdy otrzymamy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów odbioru.

2. Odbiór sprzętu

Po ustaleniu dogodnego dla Ciebie terminu odbioru sprzętu, umówimy odbiór paczki przez kuriera. Wszystkie formalności załatwiamy my. Jedyne co musisz zrobić, to zapakować bezpiecznie urządzenie oraz dołączyć do niego wydrukowaną kartę zlecenia naprawy, nakleić etykietę adresową którą otrzymasz od nas e-mailem i czekać na kuriera.

3. Diagnoza i wycena

Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy szczegółową diagnozę. W naszym serwisie diagnoza jest zawsze darmowa. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.

4. Naprawa

Po akceptacji naszej oferty przystępujemy do naprawy. Nasi technicy usuną usterkę oraz przeprowadzą dokładną kontrolę jakości wykonanej usługi. Na każdą wykonaną usługę naprawy udzielamy 6 lub 12 miesięcznej pisemnej gwarancji.

5. Wysyłka powrotna

Gdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, urządzenie odeślemy z powrotem do Ciebie.

Dodatkowe informacje

Koszt kuriera w obie strony

Zlecając nam odbiór przesyłki nie musisz się niczym więcej przejmować. Jedyne co trzeba zrobić, to zapakować bezpiecznie paczkę ze sprzętem który do nas wysyłasz, nakleić na nią etykietę adresową którą otrzymasz i tyle my zajmiemy się resztą. Każda paczka której odbiór zleca nasz serwis jest ubezpieczona na kwotę adekwatną do wartości sprzętu.
  • 24 zł w przypadku płatności przelewem
  • 28 zł w przypadki płatności przy odbiorze

Wysyłka samodzielna sprzętu

Jeśli chcesz, możesz wysłać paczkę samodzielnie. Do wysyłki rekomendujemy jednak tylko takie firmy kurierskie które oferują ubezpieczenie przesyłki. W tym przypadku do kosztów naprawy należy doliczyć koszty wysyłki powrotnej, które zależne są od formy płatności za usługę czyli przy odbiorze sprzętu lub przelewem:
  • 12 zł w przypadku płatności przelewem
  • 16 zł w przypadki płatności przy odbiorze

Adres do wysyłki

SK-SERWIS Sklep i serwis komputerowy Konrad Konar ul.Batorego 52 33-300 Nowy Sącz tel. 500 340 066

Paczkomat

Możesz też nadać przesyłkę w paczkomacie. Jeśli chcesz skorzystać z tej formy wysyłki nadaj paczkę na paczkomat: NSA02N