Pierwszym krokiem jest zgłoszenie naprawy poprzez formularz. Formularz zgłoszenia naprawy znajdziesz w górnym menu naszej strony pod nazwą “Zlecenie naprawy“. Gdy otrzymamy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów odbioru.
2. Odbiór sprzętuPo ustaleniu dogodnego dla Ciebie terminu odbioru sprzętu, umówimy odbiór paczki przez kuriera. Wszystkie formalności załatwiamy my. Jedyne co musisz zrobić, to zapakować bezpiecznie urządzenie oraz dołączyć do niego wydrukowaną kartę zlecenia naprawy, nakleić etykietę adresową którą otrzymasz od nas e-mailem i czekać na kuriera.
3. Diagnoza i wycenaPo otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy szczegółową diagnozę. W naszym serwisie diagnoza jest zawsze darmowa. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.
4. NaprawaPo akceptacji naszej oferty przystępujemy do naprawy. Nasi technicy usuną usterkę oraz przeprowadzą dokładną kontrolę jakości wykonanej usługi. Na każdą wykonaną usługę naprawy udzielamy 6 lub 12 miesięcznej pisemnej gwarancji.
5. Wysyłka powrotnaGdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, urządzenie odeślemy z powrotem do Ciebie.
Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu danych osobowych jest SK-SERWIS sklep i serwis komputerowy Konrad Konar z siedzibą w Nowym Sączu, al. Batorego 52, 33-300 Nowy Sącz. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zgłoszenie złożone za pomocą formularza kontaktowego. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach, znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Klient przyszedł do nas z laptopem Medion Akoya E7415, którego system nie uruchamiał się. Po wstępnej diagnozie można było stwierdzić, że problemem jest dysk HDD. Dodatkowo po krótkiej chwili słychać było bardzo głośną pracę wentylatora. Diagnoza dysku Medion E7415 Naprawę laptopa zaczynamy od wymontowania dysku HDD oraz podłączaniu go za pomocą stacji dokującej aby sprawdzić Read more
Na serwis trafił do nas laptop Lenovo Legion Y550 z uszkodzonym gniazdem zasilania, naprawa laptopa wymagała wymiany gniada zasilania na nowe. Wymiana gniazda zasilania Lenovo Y540 – Diagnoza Naprawę laptopa Lenovo Y540 zaczynamy od demontażu dolnej obudowy. Odkręcamy wszystkie śruby mocujące, następnie delikatnie ściągamy dolna obudowę. Teraz musimy odpiąć wszystkie taśmy i przewody podpięte do Read more
Klient przyniósł nam laptopa Lenovo Ideapad 100 w opłakanym stanie, cały połamany. Jedyne rozwiązanie rozwiązanie problemu to wymiana obudowy górnej i dolnej. Wymiana obudowy Lenovo IdeaPad 100 – Analiza wydajności Po sprawdzeniu aktualnego stanu laptopa Lenovo przystępujemy do naprawy. Jak zawsze zaczynamy od otwarcia laptopa. Odkręcamy wszystkie śruby mocujące na obudowie dolnej, następnie wyciągamy klawiaturę Read more
Dziś do serwisu trafił laptop Acer Aspire 5830TG z klawiaturą po zalaniu, naprawa laptopa wymagała wymiany klawiatury oraz czyszczenia i konserwacji układu chłodzenia. Wymiana klawiatury Acer Aspire 5830TG – Diagnoza Naprawę laptopa Acer zaczynamy od otwarcia laptopa. Odkręcamy wszystkie śruby mocujące znajdujące się na obudowie dolnej, następnie delikatnie ściągamy panel z touchpadem w celu nie Read more
Firma SK-SERWIS oświadcza, że wszystkie użyte nazwy firm na naszej stronie internetowej są wykorzystywane tylko w celach informacyjnych. Dotyczy to m. in.: Acer, Asus, HP, Dell i innych nazw, które widnieją na tej stronie.