Jak to działa?
1. Zgłoszenie naprawy

Pierwszym krokiem jest zgłoszenie naprawy poprzez formularz. Formularz zgłoszenia naprawy znajdziesz w górnym menu naszej strony pod nazwą “Zlecenie naprawy“. Gdy otrzymamy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów odbioru.
2. Odbiór sprzętu

Po ustaleniu dogodnego dla Ciebie terminu odbioru sprzętu, umówimy odbiór paczki przez kuriera. Wszystkie formalności załatwiamy my. Jedyne co musisz zrobić, to zapakować bezpiecznie urządzenie oraz dołączyć do niego wydrukowaną kartę zlecenia naprawy, nakleić etykietę adresową którą otrzymasz od nas e-mailem i czekać na kuriera.
3. Diagnoza i wycena

Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy szczegółową diagnozę. W naszym serwisie diagnoza jest zawsze darmowa. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.
4. Naprawa

Po akceptacji naszej oferty przystępujemy do naprawy. Nasi technicy usuną usterkę oraz przeprowadzą dokładną kontrolę jakości wykonanej usługi. Na każdą wykonaną usługę naprawy udzielamy 6 lub 12 miesięcznej pisemnej gwarancji.
5. Wysyłka powrotna

Gdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, urządzenie odeślemy z powrotem do Ciebie.